Informatii de interes public

OIRPOSDRU Regiunea CENTRU

Program de audiente:

Director executiv Joi 1200 – 1600
 

 Lista cuprinand bunurile primite cu titlu gratuit (conform Legii nr.251/2004)

 

Codul de etica si conduit profesionala


 

  • În data de 29.11.2013, OIRPOSDRU Regiunea Centru a semnat un nou Contract de Finanțare ( grant), aferent call 121, DMI 6.2, cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, proiect care va fi implementat în perioada 02.12.2013 – 31.07.2015
  • Declaratia privind aderarea la valorile fundamentale, principiile, obiectivele si mecanismul de monitorizare al Strategiei nationale anticoruptie 2012-2015
  • Lista proiectelor contractate, aflate in gestiunea OIRPOSDRU Regiunea Centru

 

Program de lucru in perioada 01.04.2013 – 17.04.2013 vezi

OIR POS DRU Regiunea Centru va asigura helpdesk si in data de 30.11.2012, pana la orele 16.00 pentru potentialii beneficiari D.M.I. 6.2 call 121. Pentru respectarea termenului de 3 zile calendaristice de la transmiterea cererii de finantare in sistemul ActionWeb, registratura OIR POS DRU Regiunea Centru va functiona si in perioada 30.11.2012 – 02.12.2012 intre orele 09.00 si 16.00


Plati efectuate prin OP de OIRPOSDRU Regiunea Centru

2016

2015

 


Situații financiare



 

Exemple de proiecte de succes implementate in REGIUNEA CENTRU
NUMELE BENEFICIARULUI Titlul Proiectului Valoarea proiectului conform contractului
  UE  (lei) RO  (lei)
SC SAN SOFTWARE SRL BRASOV IT PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR MANAGERIALE ŞI ANTREPRENORIALE   1,646,288.74   105,082.26
CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE BRAŞOV MANAGERUL EUROPEAN DE SUCCES   1,427,860.00     91,140.00
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRASOVFACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE Antreprenoriat si Supply chain management   1,666,416.96   106,367.04
 SOFT APLICATIV ŞI SERVICII S.A. Competenţe TIC, drumul spre succes în societatea informaţională      393,176.00     69,384.00
UNIVERSITATEA “1 DECEMBRIE 1918” ALBA-IULIA Creşterea gradului de adaptabilitate şi de mobilitate al angajaţilor şi al angajatorilor întreprinderilor din domeniul construcţiilor şi serviciilor din Regiune, prin furnizarea de formare profesională specifică   1,074,150.10   189,555.90
UNIVERSITATEA LUCIAN BLAGA DIN SIBIU Perfectionarea personalului cu pregatire tehnica superioara si medie din sectorul industriei prelucratoare in domeniul tehnicilor de proiectare, fabricatie si analiza tehnica asistata de calculator si dezvoltarea abilitatilor manageriale pentru coordonare   1,137,643.40   200,760.60
UNIVERSITATEA LUCIAN BLAGA DIN SIBIU Formare profesionala in domeniul securitatii si sanatatii in munca   1,470,304.50   259,465.50
UNIVERSITATEA LUCIAN BLAGA DIN SIBIU Formare profesionala continua in scopul cresterii competitivitatii organizatiilor din domeniul alimentar privind asigurarea calitatii proceselor si siguranta alimentului   1,355,077.65   239,131.35
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEIFILIALA BRASOV Educatori calificati in acordarea primului ajutor      601,756.65   106,192.35
SC CONTINENTAL TRANSCOM SRL Consiliere, mediere, formare profesionala in cadrul organizat al unui job club 534,183.54 52,831.34
SC VECO-ROM SRL AI O ŞANSĂ AI JOB CLUB-UL TĂU 1,557,083.71 153,997.29
SC PSIHOTERA SRL Centrul de dezvoltare şi formare profesională 573,855.10 56,754.90
 SC BRAHMS INTERNATIONAL SRL  Sanatate si siguranta in munca pentru angajatii din domeniul tehnologiei informatiei.      546,493.05     96,439.95

 


DECLARATII 2016
Andrisca Cornel Ciulic Alexandra Fustos Ștefan Ordean Dana Aurelia Ștefănescu Tiberiu Stefanescu Tiberiu (2)
Băcanu Elena Corgoja Ioana Elena Hălălai Viorica Halalai Viorica (2) Oros Dona Claudia Szavuly Tunde
Badila Adrian  Costea Maria Nicoleta Ilieș Daniela Pleşa Paula Alina Todor Aurica
Ban Roxana Crăciun Amelia Sabina Jurju Daniela Popa Alin  Simedru Dan
Besoiu Simona Creţu Viorica Lehedea Leonard Florentin Popa Ioana
Boca Ioana Cristea Felicia Cristea Felicia Lupu Silvia Potor Viorica
Bulacovschi Daniela Codruţa Dărămuş Ligia Marian Otiliana Purcărea Cristina
Butuza Loredana Andreea Drăgoi Dorina Sofia Mihai Marinela Rus Alexandra Cristina
Caraiman Rodica Draşovean Adrian Mihu Ionel Șteau Maria Maria Steau
Cioara Crina Maria Epure Jenica Nagy Csaba Stef Victoria

Nota: Declarațiile de avere și declarațiile de interese sunt semnate și depuse în original la sediul instituției.

Declaratii 2015 – descarca

Declarații 2014 – descarca

Declaratii Avere/Interese 2013


OIRPOSDRU REGIUNEA CENTRU

Venituri ultimele luni


Instructiunea nr.36 privind aplicarea regulilor de identitate vizuala POSDRU (29.10.2010)

Lista contractelor incheiate pana la 25.10.2010 (26.10.2010)

Inchiderea CPP 105 (14.09.2010)

CALENDARUL ORIENTATIV AL LANSĂRII PROGRAMULUI OPERAŢIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE ÎN 2010

16.12.2009   Conferinţa anuală privind implementarea POSDRU 2007-2013 în România 2009

AMPOSDRU va organiza in data de 22 decembrie 2009, la Iasi, “Conferinţa anuală privind implementarea Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Rersurselor Umane 2007-2013 în România”

Conferinţa se încadrează în seria evenimentelor destinate informării publicului larg, pe care AMPOSDRU, în conformitate cu Regulamentul CE nr. 1828/2006, le organizează anual pentru prezentarea stadiului implementării Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

La conferinţă vor participa reprezentanţi ai Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, ai AMPOSDRU, membri ai Comitetului de Monitorizare al POSDRU, reprezentanţi ai partenerilor sociali: confederaţii sindicale şi organizaţii patronale, reprezentanţi ai universităţilor, companiilor, organizaţiilor non-guvernamentale, reprezentanţi ai altor instituţii publice, beneficiari şi potenţiali beneficiari de finanţare din cadrul POSDRU, etc

Organizatorii evenimentului asigură cazarea dumneavoastră din seara anterioară evenimentului, masa conform agendei, precum şi decontarea transportului, conform legislaţiei în vigoare.

.